KABLINO
کابلینو نامی آشناست در صنعت سیم و کابل در زمینه های بسیار تخصصی سیم و کابل ، پسیو شبکه و کابل های فیبر نوری به عنوان برندی خلاق کارآمد و با کیفیت صادراتی جهت تهیه محصولات پروژه در سطح کشور و همچنین کشورهای منطقه شناخته می‌شود کالاهای کابلینو عمدتاً تماماً ایرانی و حاصل زحمت مهندسان خبره کشور عزیزمان می باشد
kablino
کابل ایرانی با گرید و کیفیت بازار جهانی

چرا کابلینو بهترین بوده و هست

گروه کابلینو با بیش از دو دهه تخصص در  ساخت انواع کابل های ارتباطی، شبکه و الکتریکی، میراث چشمگیر تجربه و نوآوری دارد.

وقتی صحبت از این که چرا کابلینو همواره به عنوان بهترین در زمینه خود رتبه بندی شده است، پاسخ در تعهد تزلزل ناپذیر این شرکت به تحقیق با کیفیت و توسعه محصول نهفته است و آن را از رقبای خود متمایز می کند.

در طول سال‌ها، کابلینو بر این جنبه‌ها تاکید منحصربه‌فردی داشته است و در نتیجه کابل‌هایی تولید می‌کند که مطابق با استانداردهای جهانی بوده و حتی از آن فراتر می‌روند و رتبه‌ای معتبر درجه یک را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

در هسته اصلی فلسفه کابلینو، تعهد تزلزل ناپذیر به تولید کابل های با کیفیت بالا باقی مانده است. کار آنها با این اصول اساسی هدایت می شود و موفقیت مداوم ما را در صنعت تضمین می کند.

💢 کیفیت فقط یک هدف نیست؛ این یک روش کار در کابلینو است. 💢

خانواده محصولات کابلینو

برخی از باکیفیت‌ترین محصولات کابلینو

کابلینو مگ

مجله آموزشی کابلینو

شما لایق بهترین خدمات هستید

با بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه در تولید کابل

کاتالوگ محصولات کابلینو

در کاتالوگ محصولات جامع ما با طیف گسترده ای از کابل های اترنت، برق، مخابرات و کواکسیال غوطه ور شوید. کابل های ما از انتقال داده با سرعت بالا گرفته تا توزیع برق قابل اعتماد، مهندسی شده اند تا بالاترین استانداردهای صنعت را رعایت کنند. احتمالات را کاوش کنید، مشخصات فنی را کشف کنید و راه حل مناسب کابل را برای نیازهای خود بیابید.

برای تماشای کاتالوگ ما و دسترسی به کلید بهینه سازی اتصالات خود کلیک کنید.

شرايط و درخواست نمایندگی کابلینو

 ما برای همکاری و رشد ارزش قائل هستیم و از کشف فرصت ها با شما هیجان زده هستیم. برای شروع فرآیند، لطفاً شرایط و الزامات ما را برای مشارکت بررسی کنید. هدف ما ایجاد یک مشارکت سودمند متقابل است که با تعهد ما برای ارائه راه حل های کابلی با کیفیت بالا به مشتریان در سراسر ایران همسو باشد.

برای اطلاعات دقیق در مورد شرایط نمایندگی ما و نحوه ارسال درخواست خود، لطفا روی این باکس کلیک کنید.

اطلاعات ثبتی کابلینو

شفافیت و اعتماد سنگ بنای کسب و کار ما است. ما شما را دعوت می کنیم صحت ثبت و اعتبار کابلینو را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با یک سازمان قانونی و معتبر سر و کار دارید. استانداردها و تضمین کیفیت. مطمئن باشید که فرآیندهای ثبت نام و اعتبارسنجی ما برای حفظ بالاترین استانداردهای یکپارچگی طراحی شده است.

برای تأیید وضعیت ثبت و اعتبار سنجی کابلینو ، روی این باکس کلیک نمایید.